Inês Pereira

ORCID:

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Formação:
  • Fundação Getulio Vargas - SP

    Administração de Empresas | Doutorado | 1991 - 1998
  • Fundação Getulio Vargas - SP

    Administração de Empresas | Mestrado | 1985 - 1991
  • Fundação Getulio Vargas - SP

    Administração Publica | Graduação | 1980 - 1985
Laboratórios:
Nenhum laboratório cadastrado
Nuvens de Palavras:
Artigos:

(33.33% artigos com DOI)

Titulo DOI Ano
Beyond gender stereotypes: the missing women in print advertising 10.1080/02650487.2020.1820206 2021
A field study on the relationship between perceived store crowding and consumer response. 2019
Analysis of the promotion of cigarettes at the point of sale and its attractiveness to children 10.1111/ijcs.12099 2014
Marcas em Cena 2004
Marcas de Supermercado 2001
Private Labels and Consumer Benefits: The Brazilian Experience 1995
Eventos:

(0.00% eventos com DOI)

Titulo DOI Ano
Human-Billboards: The Commodification of Invisible People 2014
Tabagismo: acesso a cigarros e incentivo ao seu consumo 2012
O Uso do Conceito Wiki para Promover a Doação de Cordões Umbilicais no Brasil 2012
Design, culture and consume: A Campana Brothers case study 2012
promotions of tobacco products: A new strategy for undermining healthy lives 2012
Tobacco on the Move: The Pop-Up Stores and the Seductive Power of New Forms of Communication 2010
Ética e Profissionais de Marketing: Algumas Reflexões 2001
Private Labels and Consumer Benefits: a Brazilian Experience 1996
Publicações:
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