Lilian Soares Pereira Carvalho

ORCID:

https://orcid.org/0000-0002-3241-6612


Formação:
  • Fundação Getúlio Vargas

    Doutorado em Administração | Doutorado | 2012 - 2016
  • Universidade Presbiteriana Mackenzie

    Administração de Empresas | Mestrado | 2006 - 2007
  • Universidade Presbiteriana Mackenzie

    Administração de Empresas | Graduação | 1998 - 2001
Laboratórios:
Nenhum laboratório cadastrado
Nuvens de Palavras:
Artigos:

(55.56% artigos com DOI)

Titulo DOI Ano
Presença digital dos CEOs no LinkedIn 10.12660/gvexec.v22n2.2023.89632 2023
To which world regions does the valence?dominance model of social perception apply? (Artigo com + 99 autores) 10.6084/m9.figshare.7611443.v1 2021
Chatbots an Exploratory Analysis on the Impact of NLP and Customer Sentiment Analysis 2020
Siga-me 10.12660/gvexec.v18n4.2019.79981 2019
15D Self-Presentation in the Mating Market: a Cross-Cultural Analysis of Costly Signaling Behavior 2019
Self-Presentation in the Mating Market: The influence of Gender and Sexual Orientation on Profiles on Tinder and Grindr 2018
Oxytocin Increases Trust For Familiar and Familial Brands 2017
Slogan: ter ou não ter? Um estudo com marcas fortes e fracas. 10.4025/rimar.v4i2.26201 2014
Supply chain governance in the production systems of business clusters: The case of the footwear industry in Jaú 10.12660/joscmv7n2p140-153 2014
Eventos:

(0.00% eventos com DOI)

Titulo DOI Ano
(On-line) - An analysis of the impact of digital competence in customer perfomance in the hotel industry in Brazil 2020
Testosterona e Atitude Diante do Risco sob uma Perspectiva Biopsicossocial 2020
On-line - Customer experience in retail stores: an exploratory study 2020
Transformação Digital na Jornada do Consumidor de Turismo 2020
Sex Differences in Retaliatory Behaviors: A Comparison Between Biological Sex And Gender Schema Theory 2017
Sex differences in Consumer Retaliatory Behaviors: The role of Oxytocin 2017
Oxytocin Increases Trust for both Familiar and Familial Brands 2017
An Exploratory Study on Dating Apps Behavior 2017
Inovação de Relacionamento por Meio das Mídias Sociais na Construção Civil 2017
O Business Model Canvas como Ferramenta para Estimular a Inovação: Um Estudo em Pequenas e Médias Empresas da Zona Norte de São Paulo 2017
The abercrombization of the Brazilian youth: a critical discourse analysis on conspicuous consumption. 2012
O aglomerado calçadista de Jaú sob a perspectiva dos custos de transação 2009
Transaction Costs in Supply Chanis: a Framework Proposition for Empirical Studies 2007
Estratégias de Redes de Negócios: como os aglomerados favorecem o desempenho em exportações 2006
Publicações:
Minha Rede: